سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتقال دانش فنی و تکنولوژی سنگ مصنوعی

در طول سالیان اخیر تکنولوژی های متعددی برای تولید سنگ مصنوعی توسط شرکتهای مختلف در کشور ارائه شده است که هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود می باشد.

با بررسی تکنولوژی های مختلف و با تکیه بر دستاوردهای فنی خود در زمینه جدیدترین قالبهای سنگ مصنوعی با کمترین هزینه و ساخت قالبهایی برای تمام عمر و بازیافت 100 درصد آن و ساخت کوچکترین سنگهای آنتیک (cm 2×2) نوع خاصی از سنگ مصنوعی با نام آنتیک مصنوعی به صنعت ساختمان معرفی نمود .

اصول این تکنولوژی:

1- حداقل سرمایه گذاری برای ایجاد یک واحد صنعتی

2- حداقل قیمت تمام شده محصول نهایی با جدیدترین فرمولاسیون برای اولین بار در کشور

3- مصرف پایین انرژی و سوخت

4- دسترسی آسان به مواد اولیه برای تمام نقاط کشور

5- حداکثر مقاومت فیزیکی و مکانیکی محصول نهایی

6- تنوع محصولات مختلف

7- استفاده از ماشین آلات با حداقل پیچیدگی فنی و کارکرد آسان

8-ساخت قالبهایی با ویژگی های خاص

9-ساخت انواع چسبها برای نماهای مختلف

10- تبدیل کارگاههای تولید سنگ مصنوعی به آنتیک مصنوعی

و ......

با تکیه بر موارد مذکور این شرکت مفتخر است با ارائه این تکنولوژی تحول اساسی در صنعت سنگ مصنوعی کشور بوجود آورده باشد و با توجه به استقبال بی نظیر از این محصولات پیش بینی میگردد سنگ آنتیک مصنوعی اِسپاس جایگزینی بسیار مناسب برای آنتیک طبیعی فعلی گردد. جهت گسترش این صنعت در داخل کشور و کشورهای همجوار و ایجاد واحدهای صنعتی جدید ، این شرکت دوره آموزش تکنولوژی و انتقال دانش فنی را بصورت تئوری و عملی در (شرکت سنگ اِسپاس) برگزار می نماید. در این دوره فرمولاسیون تولید سنگ ، تولید قالبها ، تولید چسبهای مخصوص ویژه آنتیک (چسب پودری و خمیری) با استحکام و ماندگاری بسیار بالا برای اولین بار در کشور به متقاضیان محترم ارائه می گردد. بسی مایه افتخار است که این مجموعه در این مدت کوتاه توانسته است نقشی اینچنین پررنگ در صنعت ساختمان ایفا نماید.